Zaključevanje pomeni, kje ostane denar
Po vsakem poslovnem razgovoru morate kristalno jasno vedeti, zakaj ste bili uspešni - ali zakaj niste bili uspešni!
Če vam iz nekega razloga ni uspelo, je to enako velik problem, kot če ste bili uspešni, pa ne veste zakaj!
Obstaja bistvena razlika med prodajo in zaključevanjem.
Zaključevanje pomeni, da stranka kupi in plača pri vas. Če že prodajate, potem poskrbite zato, da boste tudi zaslužili.
http://metka-pal.si/trening-zakljucevanja/
Prodaja pa Vam bo denar prinašala samo, če boste stranko znali zaključiti.
V nasprotnem primeru, bo šla h konkurenci.
Ko boste razumeli Zaključevanje, boste ugotovili, da ste veliko stvari delali »ravno obratno« kot pa bi bilo pravilno.
Prodajni razgovor se večinoma konča tako, da stranka na koncu reče: “Bom še premislil ! Pogovoriti se moram z žeo, šefom,…. Vas bomo poklicali….” Saj veste, nikoli ne pokličejo nazaj.
Tak strankin izgovor nikoli ni pravi razlog zato, da ne kupi izdelka ali storitve. Pravi razlog je, da nam ni uspelo najti strankinega problema ( zaradi katerega bi kupila izdelek) in odpraviti njenih strahov.
Nakup je čustveno dejanje. Če prodajni razgovor začnemo s poudarjanjem prednosti izdelka, bo stranka zelo hitro vprašala “Koliko pa stane?” in kakršno koli ceno ji bomo povedali, bo rekla da je “Drago”.
In tukaj zaidemo v težave, ker se začnemo s stranko boriti.
Pri pravilnem zaključevanju se stranki svetij oči od zadovoljstva, ko kupi vaš izdelek ali storitev in bo poslej imuna na konkurenco ter vas bo zadovoljna priporočala drugim.
http://metka-pal.si/trening-zakljucevanja/
Moje poslanstvo je ustvariti novo prodajno kulturo v Sloveniji, kjer bo prodaja kot poklic v očeh strank dobila priznanje in spoštovanje, ki si ga zasluži. V zadnjih 3 letih se je mojih seminarjev udeležilo več kot 2500 udeležencev v Sloveniji, sodelujem s številnimi podjetji v Sloveniji in v tujini.http://www.zakljucevanje.si/reference/.
Moja knjiga Zaključevanje prodajnih pogajanj je prva knjiga o zaključevanju v Sloveniji. Sistem res deluje tukaj, v našem okolju in dokazano prinaša odlične rezultate tistim, ki se ga naučijo. http://www.zakljucevanje.si/knjiga/
Vsakokrat, ko stranke ne zaključite jo pošljete h konkurenci.
Vaš promet, RVC in denar, ki ga boste zaslužili so odvisni od Zaključevanja.
Nov seminar: 18. APRIL 2017
Vizija in poslanstvo zaključevanja

Idealni prodajnik ve, da je učenje in osvojeno znanje izjemno pomembno, da bi lahko odlično živel. Pri delu idealnega prodajnika imajo ključno vlogo pomoč, iskrenos in zaupanje. Vedeti moramo, da prodajnik, ki je "zguba" nima slabih namenov, samo noče se učiti in zato ni uspešen. Naš skupni cilj je ustvariti novo prodajno kulturo v Sloveniji, kjer bo prodaja kot poklic s strani strank dobila priznanje, ki si ga zasluži.
Biti prodajnik, komercialist je super poklic, ker praktično ni zgornje meje pri zaslužkih. Če uporabljate sistem Zaključevanja, lahko prodate neomejeno količino izdelkov in storitev, če je na trgu zanimanje zanje.