Kako vzbuditi pozornost ?

alignleft size-full

Kako vzbudimo pozornost na začetku prodajnega razgovora?

Dejali smo, da je prodajnik neuspešen iz dveh razlogov :

- nima municije ( po nekaj stavkih, se mu pogovor zatakne, ne ve kako bi nadaljeval, zmrzne pri izgovorih, ne ve kaj in kako bi vprašal ...)

- je prepočasen ( šele ko pride iz razgovora, se v avtu spomni, kaj bi moral povedati, vprašati, odgovoriti....)

Kadar sedete k razgovoru, bi takoj na začetku potrebovali en res »udarni«stavek, ki vas bo v trenutku pozicioniral in s katerim boste dosegli, da bo stranka postala pozorna na vas.

Če boste pri tem uspešni, boste že na začetku imeli ogromno energije, ki jo lahko porabite v ta namen, da stranke, pri katerih je vaša konkurenca že vzbudila potrebo, postanejo vaši poslovni partnerji.

Zato potrebujete »udarno« enostavčno predstavitev na začetku prodajnega razgovora.

Za začetek je potrebno najti 3 besede, pojme, ki najbolj opredeljujejo Vašo dejavnost in bi jih takoj na začetku povedali stranki.

Primer:

»Sem prodajni trener.«   Ali to koga po vašem mnenju zanima? NE.

Ali pa:

» Pozdravljeni, sem Metka Pal, ukvarjam se s prodajnimi treningi. Rada bi se z vami pogovorila o morebitnem sodelovanju. Imela bom izvrsten dvodnevni seminar, na katerega bi Vas rada povabila. Kdaj se lahko srečava, da se pogovoriva o tem ?«

A to koga zanima ? Figo !  Seveda ne!

In zakaj ne?

Ker v Vaši glavi prodajni trening nima nobene koristi  ali vrednosti. ( To je avtomatično mnenj vodilnih v podjetjih.)

Kaj pa če zadevo malo obrnem:

» Sem Metka Pal, specialistka za zaključevanje«

Razen tega v svoji predstavitvi uporabim tudi naslednje ključne besede.

Pozor!

»Ta trening Vam bo pomagal pridobiti  POZORNOST čim večjega števila strank, doseči čimveč SOGLASIJ v prodajnem razgovoru in to, da na koncu DENAR porabijo pri Vas.«

Katere so bile ključne besede ?

Ni težko uganiti: POZORNOST- SOGLASJE- DENAR.

Moja izkušnja je, da ko omenim te tri besede, ljudje postanejo pozorni name.

Vprašanje je, katere so vaše tri ključne besede. 

Ključne besede morate izdelati za vse ciljne skupine posebej. Splača se vložiti ta trud.

Torej ponovimo:  poiščite tiste tri ključne besede, ki najbolj opredelijo vašo dejavnost in vse tri uporabite v enem smiselnem stavku.

Ko boste gotovi, pokažite stavek svojim trem najboljšim prijateljem in jih vprašajte:

1.       Kaj so razumeli?

2.       Kaj menijo, ali stavek dobro opiše Vašo dejavnost  ?

Veselo na delo.

Z veseljem pregledam Vaše stavke: info@zakljucevanje.si

Lepo se imejte v teh vročih dneh, kmalu nadaljujemo.

Pozdrav,

Metka Feher Pal

specialistka za zaključevanje

< Nazaj