Ali veste, kdaj delate za konkurenco ?

alignleft size-full

 

Ali veste, da delate za konkurenco, če niste dovolj dober prodajni pogajalec?

Kaj imam s tem v mislih?

Predstavljajte si, da svoj izdelek ali storitev predstavite potencialnemu kupcu. Vzemimo za primer en lep avtomobil. (lahko je tudi zavarovanje, fasada za hišo, računalnik, ....)

Ker ste zelo spretni pri predstavitvi, vzbudite pri sogovorniku zanimanje za avto.Vpraša vas  celo, kakšne barve so usnjeni sedeži..... Na koncu pa vseeno ne kupi in Vi ostanete praznih rok.

Kaj se bo po Vašem mnenju dogajalo potem?

Naš človek, ki ga zanima avto, bo začel doma  gledati avtomobile na internetu, obiskal bo nekaj drugih avtosalonov in v enem od njih ga bo kakšen »izkušen prodajni maček« lepo zaključil in mu prodal avto.

Tukaj je samo en problem: konkurenca Vam od prodaje ne plača niti centa.

Ne delajte usluge konkurenci. Bodite Vi tisti, ki se boste domov vrnili s podpisano pogodbo in plačano kupnino.

Predavanje o Zaključevanju prodajeje namenjeno temu, da si pridobite osnove vsega, kar potrebujete za uspešno zaključen prodajni razgovor:

- Naučili se boste, kaj se dogaja v ozadju prodajnega razgovora

- Ugotovili boste, s katerimi izgovori se  Vam sploh ni potrebno ukvarjati

- Dosegli boste, da bo kupec namesto  » Bom še premislil« dejal  »KUPIM

- Na seminarju ni »nakladanja«, ne učim tehnik ampak STRATEGIJO od začetka do         konca pogajanja.

  Saj veste: Če nimaš scenarija nimaš FILMA! (ali pa konec filma določi nekdo drug in ni     nujno, da je zate »happy end«).

Postanite Vi scenarist prodajnega pogajanja in naj se v zadovoljstvo stranke zaključi tako, kot Vi želite.

Prijava na trening: http://www.zakljucevanje.si/treningi/trening-zakljucevanja/

Lepo Vas pozdravljam

Metka Pal

< Nazaj