Ali tudi vaš prodajnik dela za konkurenco?
Kaj je največja ovira pri komunikaciji?
Če ste v “dilemi” v stanju “morda”.
Kaj pomeni stanje “morda”? Glede katerega koli vprašanja se lahko odločimo med DA in NE. Če se ne odločite med da ali ne, potem ste “v stanju MORDA”.
Če bi na list papirja napisali vse “morda”- je, ki so kadarkoli nastali v vas in bi za nazaj sprejeli odločitev- da ali ne - potem bi se vaš prihodek povečal najmanj za petkrat. Vaša moč je namreč odvisna od tega, v kolikšni meri ste sposobni živeti v “da”- jih ali “ne”- jih. V moji knjigi Zaključevanje prodajnih pogajanj ste spoznali AUTOMATIZEM, ki skuša usmerjati naše življenje. Ta mehanizem je odgovoren za vse naše dileme. Ne dopušča nam, da bi živeli v svojih odločitvah, temveč nas sili živeti v dilemah drži nas v stanju “morda”.
In to je edini razlog, če imate težave pri zaključevanju, telefoniranju, pri prodaji oz. če ne zaslužite dovolj.
Kaj lahko naredite?
Predvsem ne razmišljajte preveč!
Lahko da se sliši noro, ampak to vas lahko uniči.
Ko človek začne razmišljati, še posebej o samam sebi, potem se njegova pozornost obrne navznoter in prostor njegovega delovanja se skrči. Vse bolj prihajajo naplano tiste misli, ki so mu jih drugi vsadili v glavo, vzame jih za svoje in težava je tukaj. To je namreč pot, ki vodi navzdol. Spirala, ki te vleče navzdol.
Za svoje odločitve potrebujete podatke. In vaša odločitev bo v tolikšni meri dobra, kolikor bodo podatki resnični in verodostojni.
In tu je past.
Ko postanete resnobni in vas je strah, se vklopijo tiste misli, ki so vam jih drugi vsadili v glavo. Zdelo se vam do, da je to resnica in če boste odločitve sprejemali na podlagi teh napačnih podatkov boste imali v življenju problem. In ne boste uspešni pritelefoniranju. Preprosto vam ne bo šlo.
Nasmehnite se, zasmejte se, spravite se v eno tako dobro čustveno stanje, kjer se vaši »napačni podatki« ne bodo vklopili.
Tudi sicer ni tako pomembno, kako hočete doseči svoje cilje, ampak s kakšno lahkoto in najpomembneje je ali vas vaš cilj dovolj zanima?
Če intenzivno delujete potem imate manj časa razmišljati in težje zapadete v spiralo, ki vas vleče navzdol.
Pri meni (in pri mnogih drugih ) deluje to, da se prisilim biti dobre volje tudi takrat, ko nisem in potem kar naenkrat postanem. Ali drug način – spoznala sem, da je resnična preizkušnja to, ali sem sposobna doseči, da stvari funkcionirajo ne glede na okoliščine. Če želite obvladati to področje, boste potrebovali zunanjo pomoč.
Ni dovolj, da o tem samo nekaj veste, morali boste zvaditi. Se zmojstriti.
Zgolj pogovor tu ne bo dovolj, ne bo dovolj navdušenost in ne bo dovolj da preberete motivacijsko knjigo.
Ne bo dovolj, da samo pozitivno razmišljate, meditirate, se spustite v alfa stanje ali kaj podobnega. Če bi vse to delovalo, potem prodaja ne bi povzročala problemov tolikim ljudem.
Vse take metode so lahko koristne, da vam prehodno popravijo razpoloženje, vendar osnovnega problema žal ne bodo rešile.
Če želite na katerem koli poslovnem področju uspeh, morate doseči neko spremembo oz. neko gibanje pri stranki. Doseči morate, da podpiše pogodbo, plača kupnino za izdelek ali storitev, pride na sestanek z vami,...
Če želite resnično uspeti in ne le trpeti pri svojem delu, potem se morate naučiti kako ljudi spraviti v gibanje. Drugače žal ne bo šlo.
Znanje Zaključevanja je za sleherno podjetje življenjsko pomembno. Ne pošiljajte svojih kupcev h konkurenci, samo zato, ker jih ne znate zaključiti. Vsakokrat, ko vaš prodajnik ne zaključi stranke, dela za konkurenco.
Naučili se boste tudi tega, kako se spopasti s svojimi lastnimi stanji "morda".
Naj bo Sila z vami
Metka Pal
specialistka za zaključevanje
< Nazaj